2014. október 22.

Közérdekű

Hello, guys!

Hú, jó rég írtam!
Elnézést a kimaradásért, de most már itt vagyok és...és ez a lényeg.

Az első dolog, amit szeretnék közölni, hogy szerintem megérdemeltek egy magyarázat féleséget, ami a következő:
A nyár végét ki szerettem volna élvezni, ami viszonylag sikerült is, így nem tudtam gép előtt lenni. Nyaralások, barátnők, stb stb...
A suli elején meg szerettem volna belehúzni, és kb. két hete voltam vele úgy, hogy egy blogolás beleférhet, de úgy döntöttem, hogyha ennyi időt kibírtatok, akkor ez a két hét már nem a halál lesz, és az őszi szünetre hagytam.

A második dolog pedig az, hogy a fejembe kb. tíz blogötlet tuti, hogy van, ezért a részek már rövidebbek lesznek, mint eddig, és még kb. 15-20 részre számítsatok az egészből, azaz nemsokára vége az Unforgettable-Forgetting-nek. Ennek az okai a tanulás, az időhiány, és a kicsi kedvetlenség. Ne aggódjatok, újabb blogjaim ezer százalék, hogy lesznek, csak...nem is tudom, már elég régóta megvan ez a blog, és egy idő után elmegy az embernek a kedve tőle(:

A harmadik dolog pedig az, hogy arra gondoltam, én is belekóstolnék ebbe a "videós életbe", ezért csináltam egy új youtube csatornát, ahol majd a videóimat lehet lesz látni. csatorna

Illetve ha van kedvetek, kérdezgessetek(: Ask.fm

Holnap új rész.

Have a nice day xx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Serdecznie polecam