2014. február 25.

Unforgettable; Chapter; 35th

Hi, guys!

Hűűűha, nagyon nagyon izgulok, hisz nemsokára elértjük a százezer megtekintést. Igazából elenyésző szám a milliók között, de akkor is imááádom, és reménykedek benne, hogy lesz egyszer olyan blogom, amit emberek milliói látogatnak *álmodik a nyomor:D*. Amúgy meg attól félek, hogy nem kapom el a százezres megtekintést, így ha valakinek esetleg pont ott lesz, és lefényképezné nekem, akkor örök hálámat kapná cserébe, nagyon nagyon örülnék neki(: A feliratkozók száma is igen csak növekedett az utóbbi egy hónapba.
Továbbá ha még egyszer meg meri kérdezni valaki chatbe, hogy mehet-e a csere, én tényleg nem válaszolok rá! Világosan KI VAN ÍRVA A CHAT FÖLÉ egy szöveg, ami ezt tartalmazza:


"Csere: Ha cserélni akarsz, tegyél ki a blogodra, és írd le, hogy kint vagyok. Ha ezt megcsinálod, kiteszlek, viszont ha megkérdezed, nem veszem figyelembe!"


Könyörgöm, olvassátok el, mielőtt bármit is kérdeztek!
A rész...Oké, életembe nem írtam ilyen pocsék. összecsapott fogalmazást, de ez most ilyenre sikeredett, és azt hiszem, az izgalom elnyomja a az írásomról a figyelmet. Ezért kis elnézést kérek, remélem azért olvasható(:

Have a nice day!xx

Gwendolyn O'Donell
Figyeltem azt a fura kis gépezetet, amit egy emós fiú letett az asztalra, míg felvette a kesztyűjét. Harry feszült volt, azt hiszem, arra várt, mikor gondolom meg magam, és nem vállalom el az ugyan olyan tetkót. Az egész nem lesz nagy szám, de ha ránéz valaki kettőnkre, tudja, hogy együtt vagyunk, és nekem csak ennyi kell: a lányok szálljanak le Harryről, ő az enyém! Bár irtó féltékeny típus vagyok, meglepett, amikor csak nevettem azokon a lányokon, akik megpróbálták akár csak megközelíteni a barátomat, aki nem foglalkozott velük, mert csak engem lát.

A fiú a kezébe vette a még mindig ismeretlen nevű kütyüt, és elkezdte a munkát. Már van három tetoválásom, de még sokszor megijedek ettől a kis zümmögő hangtól, amit a gép ad ki, de egy idő után megszokja a fülem.

Harry mellettem ült és halkan beszélgettünk, míg a jobb csuklómat firkálták. Neki már kész van, és én gyönyörködtem az egyáltalán nem különleges csíkba, de talán ettől vált -legalább is számomra- kivételessé, nem minden napivá.

*

Mosolyogva néztem a csukómat körbe érő kb. másfél centiméter átmérőjű vonalat, majd Harry bal keze mellé raktam. Neki is ugyan olyan, és amiért általában a bal kezét fogom a jobb kezemmel, ezért csináltuk így, hogy amikor fogjuk egymás mancsát, láthatóvá váljon. Igazából az egész olyan volt mint egy fekete, bőrből készült karkötő, de még is imádtam.

- Fáj? - Nézett a szemembe Hazz.

Kicsit gondolkoztam, majd megráztam a fejem. Nem volt egy kellemes érzés, és ha hozzá nyúltam a piros folttal körülvett alkotmányhoz, belerándult az arcom, de nem volt vészes.

Megfogta a kezem: a vonalak pontosan egy magasságba voltak, amivel sokat szenvedtünk, hogy így legyen. Szegény srác, a végére már az agyára mehettünk a sok változtatással, de akkor is tökéletesek lettek.

Figyeltem, ahogy Harry kifizeti, majd indultunk sétálni. Nem volt kifejezetten célunk, össze vissza bolyongtunk a városba, és rengeteg képet csináltunk. A kedvencem az összes közül az, amikor egy tó van a hátunk mögött, Harry pedig épp egy puszit akart adni az ajkaimra, de véletlenül hamarabb nyomtam meg a fényképezés gombot, ezért csak csücsörített mint egy kacsa, azt ezt követő képen pedig kinevetett, amiért annyira szerencsétlen vagyok, én meg próbáltam duzzogni, de csak mosolyogtam rajta.

Délbe beültünk egy étterembe, az egész otthonos volt, hisz mind a ketten jobban szeretjük ezeket, mint a puccos éttermeket. Az asztalok fából készültek, az emberek moraját elnyomta a konyhából sercegő serpenyő zaja, ami édes édes illattal töltötte meg a levegőt, ámbár így is éreztem Punk illatát magam mellett.

- Gondolod, hogy anya el fog engedni megint? Köszönöm. - Halványan mosolyogtam, mikor kihúzta nekem a széket.

- Muszáj lesz neki. És mondtam már: kinézem belőled, hogy megutálod ha nem, vagy hogy utánam szöksz. - Mosolygott azt hiszem, büszkén. - Amúgy hordhatnád többet nekem ezt a nadrágot. Imádom benne a feneked.

A pír felfutott az arcomra, míg Harry elégedetten vigyorgott. Már épp mondani akartam valamit, amivel témát válthatok, de szerencsére mellénk lépegetett egy fiatalnak kinéző pincér, és felvette a rendelésünket. Én caesar salátát kértem, míg H steak-ot sült krumpli körettel és salátával. A nyál összegyűlt a számba, amikor megláttam a másik asztalnál ülők ebédjét, már nagyon éhes voltam, pedig nem is olyan rég reggeliztünk.

- Hét körül indulunk ma - Mosolygott, majd vigyorogni kezdett. - Addig van időnk bármilyen szexuális tevékenységre.

Ó, igen, erről szerettem volna vele beszélni.

Harry a szemeit az arcomra szegezte, elpirulhattam gondolataimban, ami nagy kár. Értetlenül ráncolta a szemöldökét, én pedig nem bírtam zölden izzó szemeibe nézni, amik kíváncsisággal lehettek terhesek.

- Mi az, szépségem? Mi jutott eszedbe?

Felállt, míg a székét mellém vonszolta, majd vissza is ült. Lehelete égette az arcomat, szemei vonzották az enyémeket, muszáj volt beléjük néznem, miközben nem is akartam. Egy pillanatra felvonta a szemöldökét, és csábítós mosolyt villantott rám, én pedig egy "kicsit" meghaltam. Szerettem volna meglegyezni magam, de beértem egyenlőre annyival, hogy vissza tartottam a levegőmet.

- M-miből gondolod, hogy e...eszembe jutott valami? - Dadogtam.

Lassan ismét vigyor terült szét tökéletes arcán, afféle sunyi, mindent tudó mosoly, majd elhúzódott tőlem. Jól tudtam, hogy igencsak szórakozik, én pedig szívesen lelöktem volna a székéről.

Kezeit a térdemre helyezte az asztal alatt, én pedig hálát adtam az istennek, hogy viszonylag egy eldugott boxban voltunk, ahol csak az lát meg minket, aki nagyon akar. Hatalmas tenyere folytatta a vándorutat a combomra, majd a nadrágom alatt pihenő bugyimat simogatta. Szerettem volna a föld alá süllyedni, és csak akkor jutott eszembe, hogy reagálni kellene. Kicsit csaptam a kezére, válaszul egy gúnyos röhögést kaptam. Hát, köszi szépen, Style, örülök, hogy jól szórakozol, nekem pedig a színemet egy paradicsom is megirigyelné, de komolyan!

- Szóval, miről van szó? - Mosolygott immár kedvesebben, de tudtam, hogy magában még mindig nevet.

- Nem itt akarom megbeszélni... - "Harry, le akarlak szippantani, benne vagy?" Félek, hogy meghallja más.

A szemöldökét ráncolta, nem tudta, mi is lehet az, majd fájdalmas tekintettel nézett rám, mint ha minden erő kiszaladt volna belőle, én pedig belekortyoltam a vizembe.

- Szakítani akarsz?

A vizet szó szerint kiköptem a számon, afféle tipikus szökőkútnak éreztem magam, és hitetlenkedve néztem Harryre, aki még rosszabbul nézett ki, mint pár másodperce.

- Hülye vagy?! Veled? - Gondolkodás nélkül szaladtak ki a számon a szavak, akárcsak az előbb a folyadék. - Nem! Csak arról van szó, hogy szeretnék...

Gyorsan fogtam be a számat, mielőtt bármit mondhattam volna, de azt hiszem, ez elég volt neki, hogy beugorjon, mit is akarok. Hitetlenül meredt rám, aztán szemei vágyakozással teltek meg. Kidugta a nyelvét, míg megnedvesítette az ajkait, sűrű szempillái alól engem nézett.

- Oké, kurvára beizgultam, az tény. De nem ma fogjuk. Vagy is fogod. - Vigyorgott.

Lebiggyesztettem az ajkaimat. - Miért?

Felnevetett, én pedig elgondolkoztam azon, hogy tényleg csalódottságot okoz az, hogy nem kényeztethetem egy napig a barátomat?

- Mert ma van a szülinapod, és egy: én akarlak majd még téged kielégíteni megint, és kettő: nem akarlak pont a szülinapodon megrontani.

- Így is eléggé megrontottál már - Durciztam, mire őszintén nevetett.

- Rendben. Ha eléred, még mielőtt indulunk, hogy ennél is jobban kívánjalak, már ha ez lehetséges, akkor megengedem, hogy azt csinálj velem, amit akarsz. - Mosolygott kihívóan, nekem pedig felgyorsult a már így is heves szívverésem.

- Legyen - Mosolyogtam, és kezdtem is azzal, hogy kissé eltátottam a számat -a mosolyom maradt-, s végignyaltam a felső ajkaimon.

- Hé! - Állított le. - Még nem mondtam, hogy kezdődhet, fel kell készülni. - Pattogott vissza a helyére, én pedig nevettem.

A nap nehézkesen ment Harry számára, elmentünk fagyizni, én pedig a lehető legszexysebben próbáltam nyalni. Ami lecsepegett az ujjamra, azt dögösen szoptam le, Hazz pedig lélegzetelállító tekintettel figyelte az akcióimat. Majd nem ugyan ez volt a nutellás palacsintával, a tartalma kicsöpögött a végén pont a kezemre, amit lenyaltam onnan, közbe egy pillanatra se szakítottam meg a szemkontaktust vele.

Ötkor mentünk vissza a hotelba, és Harry már a fejét fogta, annyira ideges volt, vagy kanos, nem tudtam eldönteni. Nem sok kellett már, hogy beteljesedjenek a vágyaim, még egy jobb húzás kell, és beadja a derekát.

Míg ő kiment az erkélyre cigizni, egy kis megfontoltság után kivettem a bőröndömből a legjobb fehérneműimet, ami jelenesetben egy csipke bugyi és egy hozzá illő melltartó volt. Sóhajtottam, aztán besiettem a fürdőbe, és gyorsan lezuhanyoztam, mert frissen szerettem volna repülőre ülni. Kontyba kötöttem a hajamat, és becsuktam az ajtót, mert nem akartam, hogy Harry elrontson mindent.

Turbó gyorsan törülköztem meg, aztán vettem fel a kikészített göncömet. A hajamat kiengedtem, majd beletúrtam, hogy legalább úgy nézzek ki, mint akibe van egy kis élet, aztán kisétáltam az ajtón rá se nézve Punkra, csak a szekrényhez lépkedtem, ahova ideiglenesen pakoltam be a ruháimat.

Élesen szívta be a levegőt, az ágy mellett állt, míg én háttal neki. Pillantását láttam a tükörből, ahogy tetőtől talpig szemügyre vesz, alsó ajkait benedvesítette, majd rágcsálta azokat, mint ha olyan finomak lettek volna. Pár másodpercig a ruháim között kutattam, és próbáltam nem mosolyogni, mikor megéreztem forró leheletét a tarkómon. Kezei derekamra fonódtak, a hátam pedig olyan közel volt a mellkasához, hogy együtt emelkedtem a levegő vételének tempójával.

- Fogalmad sincs, hogy mit teszel velem... - Suttogta a fülembe.

- Én? Én nem csinálok semmit. - Ráncoltam mit sem tudóan a szemöldököm.

A lélegzetem hirtelen elakadt, "valami" keményet éreztem a fenekemnél, és bár most vettem tiszta bugyit, ha így folytatódik, át kellesz cserélnem. Ágyékát le-fel mozgatta a a hátsó fertályomon,én pedig mélységesen vágytam a közelségére.

Pár pillanaton belül már az ágyon feküdtünk, egymás ajkait faltuk, Harry pólója a földre került, az öve kicsatolva lengett a nadrágja övtartójában, s a gombja kicsúszott a kis lyukból, ami összefogja a csípőjén a nadrágot.

Mind a ketten összerezzentünk, amikor megszólalt Harry telefonja.

- A fenébe is! - Szitkozott, majd kinyomta az ébresztőt. - Mennünk kell, le fogjuk késni.

Szájtátva bámultam rá, pár pillanatig nem hittem el, hogy erről így lekéstem, majd szomorúan bólintottam. Úgy mászott le rólam, mint ha ez lett volna a világ legnehezebb megpróbáltatása, de végül nyögdécselve felvette a pólóját, és rendbe szedte magát.

*

A repülő utat végig aludtuk, és bár sajnáltam szegény Gwerryt, hogy egy kis ketrecbe bezárva van a gép ki tudja melyik részén, még is nyugodt álmom volt félig meddig H ölében.

Mivel nem messze volt a reptéről a hotel ahova menni akartunk, ezért a sétánál döntöttünk. Értékeltem Hazz lovagias tettét, ahogy elvette tőlem az egyik bőröndömet, így nekem csak egyet kellett vinnem. Nevettem éppen azon, hogy rosszallóan nézett egy plakátot amin egy félmeztelen, helyes pasas mosolyog ránk vissza, ezért észre se vettem az illetőt, akinek véletlenül neki mentem, ezzel a földre kerülve.

- Elnézést! - Nyújtotta a kezét.

A nőnek festett fekete haja közép hosszú volt, gyönyörű zöld szemei ismerősek voltak. A gödröcskéi megjelentek, miközben bocsánat kérően mosolygott, és ugyan azok az arcvonások szerepeltek rajta, amiket bárhol felismerek.

Harry kővé dermedt. - Anya?

16 megjegyzés:

  1. Szia! Díj nálam --->http://thelostkingdom0.blogspot.hu/2014/02/1-dij.html
    ~Gabrielle

    VálaszTörlés
  2. Neeeeeee!! Hogy gondoltad, hogy itt hagyod abba??? Ez nem igaz!! :( Most itt duzzogok. Ha azt akarod, hogy megbocsássak, rögtön kell hoznod a kövi részt! :D Amúgy imádlak! :*

    VálaszTörlés
  3. Jesszus ..anya???:O na ezt magyarázza ki..:DD ennél a szitunál csak az ilyesztőbb mikor anya a teljes nevemen szólit..:DDnagyon várom a köv részt mert ez is csodááás.:))<3

    VálaszTörlés
  4. http://szeressvagyhagyj.blogspot.hu/?m=0 Kint vagy

    Egyébként folyamatosan olvasom a blogod -ami amúgy az egyik NAGY kedvencem- még, ha nem is szoktam kommentelni. De nagyon szeretem és végig fogom kisérlni a végsőkig!! :D :))

    VálaszTörlés
  5. Nee...ugy utallak...*--* miert a legjobb resznel? -.- siess a kovivel ^^
    XXHope

    VálaszTörlés
  6. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ *--------------*Siess :3 <3

    VálaszTörlés
  7. Ilyen nem létezik , pont most neee , idegbeteget csinálsz belőlünk, annyira jó volt és a vége *-* de miért pont itt?? pont most?? várom a kövit nagyon nagyon :DDD

    VálaszTörlés
  8. Miért moooooooost? Nagyon jó lett, imádtam.:) Siess a kövivel!

    VálaszTörlés
  9. Nagyon jó lett *-* miért itt hagytad abba??? siess a kövi részel :DD

    VálaszTörlés
  10. Nanehogymáritthagyodabba :ooo #mostnagyonidegesvagyokrádemiatt :@ :@ Na erre b*szottul kíváncsi vagyok, hogy mi lesz ennek a folytatása O.o *.* Gwenny nagyon jól csinálja, tudja, hogy milyen adottságai vannak és ezt ki is használja :P Pár mozdulattal is képes volt beindítani Harry fantáziáját.. ezt kell csinálni e :D ;) Jaaj ugyanolyan tetkó, az olyan cukii, bár én járásnál tuti nem vállalnám be, de házasságnál már szerintem igen :3 :$ Gyorsan hozzad a következőt asszony :** ~Dóri :)

    VálaszTörlés
  11. Szia :) itt egy díj tőlem :)
    http://www.i-would-harry-styles-fanfiction.blogspot.hu/2014/02/1dijam.html?m=1

    VálaszTörlés
  12. Anyám borogass miért pont itt van vége ? :'( tovább AKAROM és ez már nem kérés ez parancs . Kisebb hiszti rohamot okoztál most ^_^ imádom a blogod és ahogyan írsz :)) a rész meg fantasztikus lett :D siess a kövivel
    xxVikk <3

    VálaszTörlés
  13. Meglepii ---> http://whenyouregon.blogspot.ro/p/karakterek.html

    VálaszTörlés
  14. Sziaa:) Látom nem én vagyok az egyetlen aki díjat ad neked:D
    Namind1.:)
    Nézz be, rakd ki, vagy csinálj amit akarsz:)
    Ui.: Nagyon szeretem a blogod ^^ Így tovább:)
    ~N
    http://dontworrybehappy222.blogspot.hu/2014/03/dij-1.html

    VálaszTörlés
  15. Kérlek siess mert már nem bírom ki!!!! Nagyon jo és most hagyod abba ? Pont most? Komolyan én már minden percbe nézem h felraktál e már uj részt!!! :)

    VálaszTörlés

Serdecznie polecam