2014. február 8.

Unforgettable; Chapter; 32nd

Harry Styles:

Szorosan fogtam meglepően apró kezeit, miközben az emberek között szlalomoztunk. Hallottam, ahogy halkan dúdolja az aktuális zenét, ami a Sum41-től egy szám ment. Nem tudtam biztosan, hogy élő zene-e, esetleg egy hatalmas nagy hangfalból szól, de mivel szeretem ezt az együttest, nem bántam.


- Téged akarnak? - szorított egyet a kezemen.

Jókedvűen felnevettem.

- Igen, engem akarnak, mivel rám mutogattak, és tele van az egész világon a fényképem egy körözött felirattal, miszerint felrobbantottam három idiótával egy kicseszett házat, és elmenekültem - közöltem.

Gwen nem tudta visszatartani a mosolyát, jókedvűen vigyorgott, én pedig az óriás kerék hatalmas sora felé húztam. Betolakodtam az emberek elé, akik vagy nem mertek beszólni a félelmetes külső miatt, esetleg nem bánták, hogy kettővel több ember áll előttünk. A pénztáros nő átható pillantásokat vetett felém, pillái úgy rebegtek, mint egy pillangó aki egy befőttes dobozba került. Gwen csúnyán nézett rá, mire a nő észhez tért, s remegő kézzel fogadta el a pénzt, amit nyújtottam neki a jegyért.

- Izé, jó szórakozást - dadogott.

Beálltunk egy kapszulába, de előtte láttam a szemem sarkából, hogy Gwenny a szőke csajra néz, aki lesütötte a szemét. Idegesen vártam, hogy elindítsák, ezzel eggyel feljebb ugrottunk, s vártuk, hogy a következő is beszálljon, majd így tovább. Már csak két üres kapszula volt, amibe kínzó lassúsággal szálltak be az emberek, de már nem számított, hisz a zsaruk csak nem fognak kiszúrni az óriáskeréknek egy kis szobájában. 

- Gyönyörű a kilátás - lépett a barátnőm az üveghez, ami elválasztotta őt a külvilágtól, így tökéletes belátást nyertem szintén tökéletes fenekére.

Ó, ha te azt tudnád...

- Most legyek egy nyálas romantikus filmbeli pasas aki azt mondja hogy ha te is itt vagy akkor gyönyörű minden? - Mosolyogtam, mire felnevetett.

- Nem vagyok oda a szappanoperákért. "Ó, 'Máricsujj, szeretlek! Ó 'Ármándó, tegyél ó magadévá! Óóó!" - vágott hozzá drámai pofát, én pedig felröhögtem.

Odalépkedtem hozzá -előtte egy utolsó pillantás feszes fenekére-, s átöleltem karcsú derekát. Egy kicseszett homokórára emlékeztetett, azt hiszem, erre mondják, hogy homokóra alak. Ajkaimat a feje búbjára tapasztottam, s csak akkor tűnt fel ismét, hogy milyen pici.

- Hány centi vagy? - bakker, ezt nem kellett volna.

Bár nem láttam, elképzeltem magam előtt lesütött szemeit, lebiggyesztett ajkait, és hallottam, ahogy a magas sarkújának az orrával a talajt piszkálgatja. Nem értettem, miért utálja ennyire, hogy kicsi, hisz a magas nők nehezebben találnak magukhoz olyan férfit, aki magasságban megegyezik, esetleg nagyobb nála, a kicsi lányoknak mindig is teltebbek voltak a mellei, s természetesen dögösen aranyosak.

- Nem sok.

- Nem heccből kérdeztem, nyuszi. Csak kíváncsi vagyok.

Te jó istenem! Nyuszinak neveztem?!

Vállat vont. - Nem tudom. Százötven körül. Százötvenöttől biztos, hogy nem vagyok magasabb, csak magas sarkúban. - Emelte fel a lábát, hogy lássam, abban van.

Igen, a cipőjét eddig is észre vettem, jobban kiemeli a feneke vonásait, a lábairól nem is beszélve. Emlékszem, mikor rövid nadrágokban láttam: amikor felgyújtottuk a házat, és kijött pizsamában, másnap amikor velük volt tesink, és amikor elmentünk bowlingozni. Persze, az utóbbiról egyből eszembe jutott Sam, Samről pedig az a tetű Michael, aki fülig szerelmes az ÉN barátnőmbe...Hát, szinte senki se tudja, hogy járunk, hisz azóta nem voltunk suliba, mióta elutaztam. Gwen pedig utánam jött.

Azt hiszem, élete legjobb döntése volt.

Sam többször fenyegetett meg, hogy szálljak le az exéről, míg Michaelt már hallottuk sírni a wc-be bezárkózva Gwenny miatt. Őszintén, egy kicsit sajnáltam, mert Gwenről lemondani tudván, hogy nem az adott személybe szerelmes, szinte lehetetlen, s fojtogatott a gondolat, hogy netán a nem közel jövőben nekem kellesz szenvednem miatta, hogy elhagyott, már nem szeret. Részben azért is örülök, hogy Gwen utánam jött -sok ok van: többet lehetünk együtt, csak az enyém, és meg is kérhettem, hogy a barátnőm legyen- mert így szemmel tudom tartani. Mármint ki tudja, ha nem lenne itt velem, milyen elvetemült pasi próbálná megitatni mérgezett alkohollal -azóta is bűntudatom van, hogy míg én egy utolsó kurvával szexeltem őt addig meg akarták ölni- vagy ki akarja megverni egy bárba. És onnan kezdődött minden, hogy a rendőrök felismertek, én pedig menekültem.

- Harry? Itt vagy? - mosolygott fel rám, s amikor látta, hogy nem reagálok, gyorsan szájon puszilt.

- Bocs. Gondolkoztam. - gyors csókot nyomtam az ajkaira.

- Min?

Közelebb hajoltam hozzá, s fel sem tűnt, hogy míg én gondolkoztam, ő addig felém fordult a karjaimban. Fejemet a nyakához fúrtam, miközben egy pillanatra sem eresztettem el. Beszippantottam illatát: vanília és barack keveréke. Imádom a barackot.

- Voltál már szerelmes? - motyogtam.

Kővé dermedt az ölelésem alatt, s ha minden igaz, még a lélegzetét is visszatartotta. Tudni akartam, mi jár a fejében, mire gondol, vajon hova akarok kilyukadni ezzel. Bár nagyon féltem a válaszán, illetve a reakcióján, jobban aggasztott, hogy vegyen levegőt, mielőtt megfullad.

- Nem - engedte ki, talán fel se tűnt neki, hogy bent tartotta.

- És most az vagy? - fészkeltem be magam jobban a nyaka hajlatába.

A kezei kicsit lazábbak lettek a nyakam körül. - Ha arra kérsz, hogy én valljam be elsőnek az érzéseimet, akkor felejtsd el.

Elmosolyodtam. - Miért? Én csókoltalak meg elsőnek, és én kértem, hogy járjunk. Azt hiszem, jót tenne az önbizalmamnak.

- Egy barom vagy, Styles. Nem tudom, ki utálta az elejétől fogva a másikat. - Nézett rám csúnyán.

- Sosem utáltalak, Gwen. Az érzést utáltam, amit éreztem a nap minden egyes pontjában. Ha a közelemben voltál, azt. Ha távol voltál, azt. Amikor más fiúval beszélgettél, azt. Amikor csak rám figyeltél, azt. Ha beszéltél, azt. Ha meg se szólaltál, azt. Érted. - néztem mélyen a szemébe.

Az álla a padlót súrolta, én pedig egy kicseszett idiótának éreztem magam. Nem tudom, hogy azért szégyelltem magam, mert egy ilyen nyálas szar lettem, vagy azért, mert totálisan bénán fogalmaztam. De nem számított, mert lehet, hogy Gwen utálja a szappanoperákat, de egy érzelgős romantikus filmen akár tagadja, akár nem, ő is elérzékenyülne, hisz nőből van. És azt hiszem, a mi kicseszett romantikus filmünk a kedvence.

- Ezt vehetem egy szerelmi vallomásnak? - mosolygott, mire felnevettem.

- Nem. Türelmesen ki fogom várni, hogy te valld be előbb, hogy hihetetlenül, határtalanul, eszméletlenül szerelmes vagy belém, csak utána lehet róla szó

Tátott szájjal felnevetett, s fel se tűnt, hogy már meg is állt a kerék. A zsarukat eddigre biztos leráztuk.

A szőke nőt leváltotta egy fekete hajú srác, míg a többiek alaposan megbámultak minket. Könyörgöm, nem láttak még az emberek egy dögös csajt és egy punk srácot akik kézen fogva sétálnak?! Ilyenkor rohannám le őket és verném agyon mindet. Irritáló, ahogy az emberek bámulni tudnak.

- Harold Edward Styles, ugye? - hallottam egy hangot a hátam mögül.

Zsaruk.

Lesütöttem a szememet, majd hátra fordultam. Gwen tekintete ide-oda cikázott köztem, s rendőrök között. Az egyik keményen végig mért, a másik pedig barátságosan mosolygott, mint ha csak meg akart volna téveszteni. Ugyan azok voltak, akik mutogattak rám, majd mondhatni, hogy követni kezdtek.

- Elnézést, de a lányom nagy rajongója volt. Nagyon sajnálja, hogy feloszlottatok. Egy aláírást szeretnék kérni, ha nem gond. Emma névre, kérlek. - nyújtott át a barátságosabb egy papírt és egy ceruzát, én pedig lefirkantottam.

Gwen tekintete égette az arcomat, gondolom össze volt zavarodva. Megnyugtatóan rá mosolyogtam, váltottunk pár szót a rendőrökkel, majd elköszöntünk, s kerestünk egy nyugis helyet, ahol elmagyarázhatom neki, hogy mi volt ez az egész.

- Szóval? - érdeklődött az alsó ajkait beszívva, miközben leültem mellé a gumicukros mellett pihenő padon.

- Az egész...nem nagy szám. Markkal, és két másik fiúval volt egy együttesünk, Ethannak és Edwardnak hívták őket. Ők ikrek voltak. A banda nevünk Damn volt, de ezt azért adtuk magunknak, mert körbe jártuk London bárjait, és mindenhol tömegverekedést kezdeményeztünk, végül a bunyó elején leléptünk, és hagytuk, had verjék össze-vissza magukat az áldozatok. A bár igazgatója vagy pultosa, amelyik éppen bent volt a szórakozó helyen, mindig azt kiabálták, hogy "Átkozottak" vagy "Legyetek átkozottak mindannyian!". Mi persze csak szakadtunk rajtuk, de aztán Ethan megmutatta, hogy milyen jól tud dobolni, amit eddig senki se tudott róla, még Edward sem. Mark vetette fel az ötletet, hogy alapítsunk egy együttest, és én lehetnék a front ember. Nem vállaltam, nem akartam hírnevet, se semmit, de végül Greg rávett. Mark basszus, Edward szóló gitározott, én pedig gyártottam a dalokat. Néha Benjamin besegített, mert jókat írt, de fogjuk rá, hogy nekem is elég jól ment.

Kivettem egy pihét, ami a hajába szállt, majd elfricskáztam onnan. Nagy, kíváncsi szemei csillogva pillantottak fel rám pillái alól.

- És? Mi történt?

- Ethan közúti balesetben meghalt.

Fájdalmasan sütötte le a szemét, mint ha annyira jól ismerte volna Ethant, hogy siratnia kéne. Az ujjaival játszadozott, miközben tovább meséltem.

- Egy fél évig volt együtt a banda, és mondhatni, hogy elég sikeresek voltunk, főleg a lányok szemeiben. Tudod, őrült, sikítozó rajongók tépkedték le rólunk a ruhánkat, az egyik egyszer rálépett Mark gitárjára. Öcsém, őrület, milyen nagy bulikat csináltunk.

- Milyen zenéket játszottatok?

- Az egészet a Ramonesre alapoztuk. Az első fellépésünk egy suliba volt, akkor még nem írtunk számokat, Ramones és Beatles számokat adtunk elő. Nagy sikert arattunk. És meghívtak egy rakás helyre, hogy lépjünk fel, vállaltuk is szinte majd nem mindet. Szülinapok, fesztiválok, meg ilyenek.

- És Edward?

Lebiggyesztettem az ajkaimat, miközben magamhoz húztam, s a fejét a vállamra hajtottam.

- Másfél év kellett neki, hogy továbblépjen a depresszióból. Az ikreknek az anyja tizennégy éves korukban meghalt, így már csak Edward van és az apja. Mondanom sem kell, hogy a bandának vége lett.

Szomorúan nézett rám, szinte mindent átérzett, amit én abban az átkozott pillanatban éreztem.

- Én...Nekem hiányzik az a seggfej. - Sütöttem le a szemeimet, talán még a hangom is megcsuklott.

Fájdalmas tekintettel ölelte a derekamat szorosan magához, buksiját a mellkasomba fúrta, miközben én a nyakát karoltam át. Hihetetlen, hogy mennyit változott az illata amióta leszálltunk az óriáskerékről: most vanília, barack, és én illata volt. Olyan volt az illata, mint nekem.

12 megjegyzés:

  1. Jesszus, mindig meg tudsz lepni! Eszméletlen jó :D megijedtem mikor a rendőrök megszólították :D de jól kihúztad őket a csávából ;)
    kövit♥
    Ui.: a zenéknek mi a címe ? vagy linket kaphatok?? eszméletlenül tetszenek ♥

    VálaszTörlés
  2. ohoo Harry szerelmess!!:)<3333333 istenem de cukik együtt..imádom Gwerry-t..nagyon várom a kövi részt!!:)

    VálaszTörlés
  3. Szia.
    Már rég olvasom a blogod de még egyszer sem írtam megjegyzést.
    Nagyon tetszik a blogod és várom a kövi részt.:)

    VálaszTörlés
  4. Atya úr isten :') ez ez valami fantasztikusan jó lett . Érdemes volt rá várni . Gwerry a kedvenc párosom <3 nagyon várom a kövit . Siess amennyire csak tudsz ! ;)
    XxVikk

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó lett , és mást nem is nagyon tudok írni, csak tökéletesek és kész ,de a zsaruk hogy nem vették már észre mikor még beszéltek is Harry-vel , meg imádom ahogy így ingadozik köztük ez az akármi , és várom hogy ki vallja be először hogy ki szerelmes kibe :)))

    VálaszTörlés
  6. Hogy beijedtem, hogy elkapják őt, amarhaa :o :D Úgy tudtam, hogy volt egy bandájuk, szinte éreztem :P Egyetértek Gwenny-vel, én se rajongok a túlzottan nyálas dolgokért, de a romantikus pillanatokat szeretem :$ Tuti, hogy a következő részben Gwen fogja bevallani elsőnek az érzéseit *_* Hmm.. Én meg rühellem, hogy magas vagyok... Nagyon jó lenne összemenni 160-170 cm közé :( :@ Nagyon jó rész lett :3 Gyorsan hozd a kövit :* ~Dóri :)

    VálaszTörlés
  7. nagyon jó .imádom:33
    egyébként le tudnád írni a trailer zenéjének a címét, mert csak annyit tudtam kivenni belőle hogy Ellie Goulding :))

    VálaszTörlés
  8. Szia!
    Imádom a blogodat :)
    Azt szeretném kérdezni hogy mikor kezdődik majd a Beautiful Asshole , mert nagyon felkeltette az érdeklődésemet :)

    VálaszTörlés
  9. Imááádom *--* Egyre jobb és jobb *-*

    VálaszTörlés
  10. Rohadt joollet:)komolyan.csak annyit szeretnek meg megkerdezni hogy a beautifull assholenak mikora varhato a2.resze?:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága!(:
      Az csak egy részlet volt hogy felkeltse mindenki érdeklődését, a blog még később várható. Ezen a blogon minden információ ki lesz rakva majd, de akkor fog valószínűleg megnyílni az a blog, amikor ennek vége(:

      Dorothy xx

      Törlés

Serdecznie polecam