2014. február 18.

Trailer

Hi, guys!


Meg is csináltam a második évad trailerét, i hope you like it! (A trailerért klikk IDE).

Továbbá:
- Úristen, nemsokára százezer megtekintés, én pedig totálisan odáig meg vissza vagyok:D Ez milyen már?! Száz kicseszett ezer megtekintés, hűha! Lehet, hogy a nevesebb bloggereknek nem nagy cucc, de nekem az, hisz még nem volt olyan blogom ami túllépte volna az 50 ezret. A feliratkozókat, és a díjakat is nagyon szépen köszönöm!(:

- A szavazás két napon belül lezáródik, és nem hiszem, hogy össze tudnának hozni az "Un Unforgettable-rek" majd nem száz "nem" voksot, így nem hivatalosan, de lesz második évad, ezért is csináltam meg a trailert. Így a Forgetting az Unforgettable után be fog lépni, ezen a blogon folytatódik(:

- A héten már bármelyik nap lehet rész (holnap, csütörtök, péntek, szombat, vasárnap).

- Ezt az édes képet egy olvasómtól kaptam, és hihetetlen mennyire cuki!:D Mármint hogy csinált egy ilyen képet(: (ez a háttér a gépemen).





Have a nice day/night!xx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Serdecznie polecam