2013. október 14.

Unforgettable; Chapter; 22nd

Gwendolyn O'Donell
- A lényeg, hogy mindig maradj mellettem. Bármiről is legyen szó. - Komolyan pillantott rám, mint ha nem csak a ma éjszakára gondolna, ha nem egész élete lenne ebbe. - És ne fogadj el, csak tőlem, vagy majd a csapattól piát, akikkel leszünk. Ha eltévedtél, akkor menny vissza a helyünkre, vagy ha valami részeg pasi rád száll, azonnal szólj, érted?! - Megszorította a kezemet.

Mosolyogva bólintottam, a szemeiben a védelmezést akkor sem titkolhatta volna el, ha akarta volna. Készültem valamit mondani, de kénytelen voltam, ugyan is egy teljesen részeg srác szó szerint majd nem letépte rólam a ruhámat, amikor belém kapaszkodott, s valamiért nem akart elengedni. A pia szag csak úgy bűzlött belőle, rám jött a hányinger, mikor kinyitotta a száját, úgy jajjdogált.

- Szállj le róla! - Kiáltotta Harry, majd letépte rólam a részeg srácot, aki a földön landolt.

Szitkozások hagyták el a büdös száját, majd erősen káromkodni kezdett nem ép szép dolgokat a Punkomról. H állkapcsa megfeszült, a kezeit ökölbe szorította; láttam, hogy küzd az ellen, hogy vissza mennyen, és kiverje a szart is az illetőből. De végül szorosan megragadta a derekamat, de nem vettem észre, hogy a földön fekvő részeg srác megfogta a bokámat, így majd nem elestem, végül csak a falnak esve vártam, hogy lecsillapodjon a szívverésem.

Észre sem vettem -ahogy sok mindent-, de Harry majd nem rám esett, sikerült neki a két kezét a két oldalamon megtámasztania. Sűrűn vettük mind a ketten a levegőt, fel sem tűnt, milyen közel van hozzám. Mellkasaink össze simultak, éreztem, ahogy a melleim a mellkasának nyomódnak. Ő is valami ilyesmire gondolhatott, hisz lepillantott kettőnk találkozására, hangosan nyögött. Lélegzete égette a bőrömet, egyfajta bizsergés futott át a testemen, amit utoljára Nizzába éreztem, majd arra lettem figyelmes, hogy az öle,nem érzem ezt a furcsa érzést.

Biztos vagyok benne, hogy ha ő nem csókolt volna meg, én megtettem volna, de örültem neki, hogy tudom, hogy valami olyasmire gondolt, mint én. Vadul csókolt, ilyet még nem tapasztaltam, pedig már volt olyan, hogy majd nem sikerült...khm...

Kezei a fenekemre csúsztak, megmarkolta, mielőtt felemelt volna, lábaimat a derekára tekerte. Nem sok kellett, hogy leesek az öléből, mikor elvesztetem az egyensúlyomat, mind a ketten belemosolyogtunk a csókba. Segítség képen egy kicsit jobban a falnak nyomott, s hagyta, had öleljem át a nyakát. De nem sokáig tartottam ott a kezeimet, felcsúsztattam dús, göndör hajába, néha meghúzogattam a puha tincseket, amitől nyöszörögni kezdett, de nem hiszem, hogy azért, mert fájhatott neki.

Észre sem vettem -ezt se-, hogy behunytam a szemeimet, míg nem nyitottam ki azokat. Nem véletlenül; igen kemény dolgot éreztem az ágyékánál, de eddig nem tűnt fel, hogy ilyen lenne. Halkan kuncogtam, míg ő rosszallóan morgott, s elhúzódott, hogy a szemembe tudjon nézni.

- Muszáj volt elrontanod? - Morogta, belőlem pedig kitört a nevetés.

Megforgatta a szemeit. - Mennyünk.

Letett, megfogta a kezemet, míg én az ajkaimat ízlelgettem. A sült hús, amit evett, egy kis piercing ízzel kombinálva. Nem is tudom, hiányzik a chilis hot-dog.

- Legközelebb elmegyünk valami gyors kaját enni, te meg chlilis hot-dogot fogsz enni - Mosolyogtam.

- Uhm, oké - A szemöldökét ráncolta, én pedig felnevettem.

Megragadta a derekamat, s átemelt már a fő részen fekvő félig halott férfin, akit nem kevés ütés érhette az arcain lévő seb alapján. Az orrából piros vér folyt, a szemei körül lilás foltok szerepeltek. De próbáltam úgy tenni, mint aki nem undorodik tőle, még ha a hányinger is rém jött.

- Nem kéne neki segíteni? - Néztem vissza rá, majd Harryre.

- Zac Blue. Egy fél éve letartóztatták erotikus bántalmazásért. Ne is foglalkozz vele, ép ideje volt már, hogy valaki jól megverje. - Harry komolynak tűnt, mint ha nagyon jól ismerné Zacet.

- Van egy olyan érzésem, hogy ismered - Az ajkaimra haraptam.

Hazz valami nem fontos féleséget dünnyögött, majd rám mosolygott. Elhúzott egy már-már félig meztelen pár elől, akik nagyon benne voltak a csókolózásba, s gondolom valami helyet kerestek, ahol tudják nyugodtan csinálni a...dolgot. Tekintetem egy nagyobb csoportra terelődött, egyből tudtam, hogy velük fogunk lógni, hisz két punk, egy raszta srác ült egy egy széken. Az egyik punk ölébe egy raszta lány ült, a másik mellett egy ugyan olyan tetovált, s piercinges -abból gondoltam hogy együtt vannak hogy fogták egymás kezét-, a raszta ölébe pedig egy normális kinézetű, átlagos lány ült. De még is mind a három lány gyönyörű volt.

- Sziasztok! - Köszönt egy raszta srác, akinek hamar kiderítettem a nevét, ugyan is egy colás üveget tartott a kezében, amire egy Joe név volt nyomtatva.

Ez még nem is bizonyított volna semmit, ha nem írta volna alá az üveget.

- Helló - Oké, azt hiszem, ez tök bénán hangzott. - Gwen vagyok.

- TUDJUK! - Ordibálta egy punk röhögve, Harry pedig tetőtől talpig elpirult. - Harrynek be nem áll a szája! Csak Gwennek barack ízű a szája, Gwennek vanília illata van, Gwennek kakaóvaj illata van, bla bla bla! - röhögött, s felállt, amiért Hazz megindult, így játékosan boxolgatni kezdtek.

11 megjegyzés:

  1. Asszony!

    Ez az eddigi legjobb rész! Nekem kicsit fura, hogy Gwen a csók helyett azon gondolkozik, hogy Harry mit ehetett - KÖNYÖRGÖM HARRY STYLESRÓL BESZÉLÜNK! - inkább élvezze a csókot. De amúgy nagyon tetszik. Harry védelmező, és cuki.

    Várom a kövit!
    xx
    Dorothy S.

    VálaszTörlés
  2. Ez kibeb*szottul jó rész lett <3 Egyre jobb vagy csajszii #virtuálispacsii :D :D Ez a vége nagyon tetszik :3 Hazz annyira aranyos mindenhogy: Ha bunkó,ha védelmező,ha udvarias,ha romantikus,ha szenvedélyes,ha egy f*sz néha :$ Hiperszónikus gyorsasággal hozd a kövit *-* ~Dóri :)

    VálaszTörlés
  3. A rasztánál össze és vissza zavarodtam xD ez már sokkal jobb lett , már csak az hogy Harry megvédte Gwent , akkor az esés , a csóknál olvadoztam és mikor a sült hús képbe jött , talpig belé van esve és arra gondol hogy mit evett , utolsó 4 sor nagyon tetszett , de az egész nagyon jó volt , várom a kövit :))

    VálaszTörlés
  4. K***a jó rész lett!!Nagyon várom a kövit remélem hnap már fent lesz!!:)

    VálaszTörlés
  5. Most olvastam el az egész blogot és egyszerűen IMÁDOM!:33
    Az eddigi részek közül ez volt a kedvencem!*.*
    Gyorsan siess a kövivel!:D
    XxPetra

    VálaszTörlés
  6. I-M-Á-D-O-M! This is Per-fect! Imádtam! Ez volt a legjobb rész!

    VálaszTörlés
  7. kikúrtjó. *---* (már bocsánat a csúnyaszóért:D)

    VálaszTörlés
  8. nagyon jó*---* mikor lesz kövi?:3

    VálaszTörlés
  9. Oo istenem!! Most talatam a blogodra es... omg!! Nem tudok betelni vele!! Kerlek hozd gyorsan a koviit!!!!

    VálaszTörlés
  10. Mikor lesz új rész?

    VálaszTörlés
  11. Fogod még fojtatni???? Ha igen mikor lesz űj rész ???

    VálaszTörlés

Serdecznie polecam