2013. augusztus 29.

Interiew

Hi, guys!

Itt is lenne a díjjal járó interjú(: http://blogdesignandcritic.blogspot.hu/2013/08/interju-1.html 


Mi vett rá hogy elkezdj blogolni?


Nem is tudom már hogy volt. Igazából imádok olvasni, és van egy csomó példaképem Palvin Barbin kívül, akik írók. És sokat gondolkoztam azon, hogy majd én is írok könyvet. Ha tehetném már most írnák egyet, de a jövőben sem jönne össze, nem hogy most(: Ezért döntöttem úgy hogy egyenlőre blogolok, és majd később talán könyvet írok (:

Mit éreztél amikor megláttad a feliratkozók számát?


Azt lehetetlen leírni. Volt már blogom több is, és egyik sem volt ilyen "sikeres", amennyire már. Nagyon örültem a tudatnak, hogy igen is vannak olvasóim, akármennyire is jó vagy rossz a blogom. És tudom, hogy vannak olyan blogok, ahová meg egy részt sem tettek fel, meg is van kétszáz feliratkozó. És én annak örülök hogy az én blogom nem ilyen, hisz ezek szerint a részek miatt olvassák, nem azért mert most olyan kedvük van, hogy feliratkoznak(: egy szóval: örültem. :)

Hány részesre tervezed a blogot?

Ezt nem tudom, hogy lehetne részletesen kifejteni, de kb. 50-60 között(: De persze ha felhagynak az olvasással, akkor rövidebbre fogom(:

Miért pont Harry Styles-t választottad főszereplőnek?

Igazából nagy fejtörést okozott, hogy ki legyen a főszereplő még az első blogomba. És a barátnőm azt mondta, hogy Hazz legyen, így végül ő lett. Aztán a többi is, majd mindegyik, és így lett H is a kedvencem(:

Mit csinálsz szabadidődben, blogoláson kívül?

Nem sok mindent. Általában kimegyek a tanyára -lovas-, a neten lógok, barátaimmal vagyok, Tv-zek. Járok edzésre, ami szintén hobbinak számít, vagy a kutyámmal játszok(: ja és persze közbe mindig van egy könyv a kezembe/táskámba(:

Have a nice day!Xx

(Már elkelzdtem írni a részt)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Serdecznie polecam